amanda , jasmine , jag & amanda!

hejhej!

idag så slutade vi tjugo i två från NO:n eller jag och stina gjorde det bara för stina är så smart så hon gjorde typ allt jobb & blev klar snabbast (y) sen efter skolan hämtade pappa mig & så åkte vi och handlade lite till cupen i morn.
& så såg jag emelie vid busshålls platsen så jag smsade henne & så snackade vi lite där. och sen så ringe hon mig inne på ica maxi och frågade om jag hängde med till stan och det gjorde jag. vi kekade på donken & så la jag undan ett par byxor som jag ska köpa imorn tror jag , om jag hinner. & sen så träffade vi jasmine & amanda , vi gick med dom till stjärngodis & sen så åkte alla vi hem till emelie. det var as kul!:d<3 nu kommer lite snygga webbcam bilder haha , tack för dagen tjejor <3








bilderna är verkligen inte seriösa! haahahaah!:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0