fredag...

hejhej! idag så gick jag och min klass skolmarschen , haha! det så kul. men what ever , bättre än skola. tog inte så mycket kort. men jennifer och stina gjorde det , så dom ska skicka dom till mig sen. vid ett fick vi åkte hem då hämtade mamma mig i stan , och så åkte vi till annika , mammas kompis en stund. sen så åkte jag till målevi och spelade fotboll med amanda , jesper och kevin. nu är jag hemma , ska snart gå och lägga mig. ska upp tidigt för ska på västgöta sak imorn. så det är hela dagen typ 8 timmar. fast vi ska inte spela fotboll hela tiden vi ska nog ha teori och sånt med. aja nu kommer det 4 bilder från idag. bloggar imorn när jag kommit hem. c i a o





btw , kom på att elin tog lite bilder med så kolla på hennes blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0