j.u.l.d.a.g.e.n!

godmorgon!

hoppas alla hade en bra julafton igår , det hade iaf jag!
jag är jätte nöjd med mina presenter. jag fick ett nytt minneskort i går så det ligger mer bilder på det gamla men dom kommer kanske senare. men nu kommer lite bilder från det nya minneskortet. ni får hade så bra! / emilia


min nya plattång! (yy

bilden är väldigt
weird som ni ser.
fick den stickade tröjan av min bror :)

& min svea fleece. nu har jag inga mer bilder på det jag fick.
men jag fick parfym , pengar och lite annat.





och en bild på min lilla hund hugo.
han öppnar sitt paket från määj. det är ett litet ben i :)

paket (julklappsspelet)






Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

haha det var inte så att du hade öppnat dina paket i för väg iår igen? ;PP du fick din lovely sveafleece :P hahahah<3

puus

2009-12-25 @ 11:28:10
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0