fredag

h e j h e j !
s o r r y  f ö r  m i n a s d å l i g a u p d t i g å r :o h a n n v e r k l i g e n  i n t e  b l o g g a

idag var det skolan som vanligt , det hände iget speciellt faktiskt. vi slutadevi typ tjugo i två idag.
efter skolan hämtade mamma mig , då åkte vi till tårpilen och köpte godis och hyrde en film
bröllops fotografen. så den ska vi titta på ikväll. imorn tror jag att jag ska vara med emelie :)

nu kommer lite mobil bilder från idag. min kamera är inne på lagning nu. det blir nog klar nån gång i helgen.







det var lite svartvita bilder från dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för mobil?:)

2010-03-05 @ 15:45:18
Postat av: lillis

Så mysigt ni ska ha det med film å godis,mums. Det är inte ofta du har utsläppt hår va? men så långt det var/är. Var klipper du dig? diggar dina naturliga slingor?

2010-03-05 @ 16:47:28
Postat av: tilda

hejsan emilia.

du vann ju min tävling, jag undrar om du vill att vi ska fixa din header nu, eller om du vill ha en ny lite senare.

svara på min blogg:D

2010-03-05 @ 20:05:06
URL: http://ttildaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0