fredag!

hejhej! idag så var det skolan först , vi hade inställd tyska första lektionen. sen så hade vi matte & idrott.
sen lunch. efter lunchen hade vi so-prov det gick nog ganska bra. på so:n slutade vi en kvart tidigare.
& sen på NO:n med. så dagen var rätt chill!:) efter skolan hämtade mamma mig & så åkte vi och hyrde film
sommaren med göran blev det. nu ska jag äta mat , bloggar senare! ciao!

h3h3. bilden är inte seriös.


haha , min spegel är en aning smutsig. efter maten ska jag städa mitt rum , det behövs verkligen! h3h3!

Kommentarer
Postat av: felicia (: <3

sommaren med göran är askul... ;)

vad tyckte du ?:)

2010-01-29 @ 20:25:35
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan vi inte få se bild på ditt rum? :D

Hehe, jag älskar sånt, inredning o genom att se någon annans rum ( som man faktiskt bor i, inte bara någon utställning) så får jag mcyket inspiration!

jag gillar dig blogg :D

2010-01-30 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0