new new new

hejhej!

idag var det skolan som gällde vi hade inställd idrott för att vi inte fick vara i idrottshallen.
och idag fick vi inte vara i matsalen heller så att man fick ta maten i korridoren. & så fick man typ
äta vad man ville i hela skolan , hahah! sista lekionen idag hade vi NO då slutade vi typ vid tjugo i
två. sen efter skolan så gick jag till elsa en stund , sen hämtade mamma mig & så åkte vi in till stan
där köpte jag en blus eller vad man ska kalla det & så köpte jag lite små saker. nu kommer bilder
på blusen! pusshejjjj




från ginaT



det är så små bilder bara för att alla bilder ska vara
samma storlek det ser så fult ut när dom är i olika
storlekar typ 400 & 600.

Kommentarer
Postat av: Lina :))

Vad kostade den blusen ? :D

2010-02-26 @ 22:16:05
URL: http://linaasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0