tränat.

hejhej!

har precis tränat fotboll nu , det gick bra & det var kul idag:)
fast vi var inte så många , bara 8. höhö. nu har jag precis duschat
jag ska keka lite mat , sen ska jag upp och kolla på tv. och klockan
nio ska jag se på underbar och älskad av alla. den filmen såg jag , filippa
mamma & filippas mamma för något årsedan på bio. hade bra så länge!


bilden är tagen hemma hos sanna för några veckor sedan.
dom tofflorna som är på bilden köpte jag till mormor i julklapp det shepherd tofflor från åhlens.

Kommentarer
Postat av: alltomfelicia.bloggplatsen..se

Åh vilka underbart mysiga tofflor!

2009-12-27 @ 23:11:56
URL: http://alltomfelicia.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

hej emilia! har frågestund på min blogg nu och jag skulle verkligen bli superglad om du kunde gå in ooch ställa lite frågor. puss joha,,a

2009-12-28 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0